Jamaican style

Idag fick vi sluta tidigare eftersom att vi var klara med allt på musiken och så skulle Trevor iväg någonstans och det fanns ingen vikarie. Så vi fick alltså sluta 3 timmar tidigare. Ikväll eller om en stund så skulle jag och pappa och till kista och göra en hemlig grej... =) Nää men jag berättar sen för att det är till en person och den kollar på bloggen.

Nu måste jag rå plugga so. Jag kan ju nästan allt men alltid när det är prov blir man ju lite nervig så då går det alltid lite sämre så då tänker jag vara skitbra för då blir jag ju jättebra :D


Kommentarer
Postat av: anonym

fin blogg men vart hittar du alla skal till din iphone 3 ? Kran

2011-09-17 @ 10:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0