Hiphop And R&b

Cha först när jag gick upp idag var jag ganska trött inte så men sen åt jag frukost macka drickyougurt och oboy. Sen plattade jag mitt hår bädda inte sängen men jag var jätte stressad så jag lämnade rummet stökigt men så är det ibland.

När jag kom hem efter skolan började jag att plugga no vi har no prov om en vecka egentligen imorn men jag är så speciell ni vet(Leonel tog min Yassas och Elins bok så vi har inte kunnat plugga så alla andra har imorgon)
Jag har även matte prov i morgon men det kommer gå super lätt. Juste idag fick vi tillbaka so prov önskade att jag fått mer men det var bra men jag vill ändå ha mer... :D

Shit jag skriver ju bara om plugg men jag  skriver ju om vad jag gör och det är de jag gör just nu satt ni vet men nu ska jag fixa lite grejer och sen kolla tv "ensam mamma söker tror ja.

Dagens dårå


Kommentarer
Postat av: Alma

Fin blogg :)

2011-09-28 @ 21:41:53
URL: http://almasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0