We all do mistakes right?

När jag vaknade idag så åt jag frukost. Fixade mig och åkte till skolan. Idag fyllde Filippa år. Iiii. Men idag på gympan så var vi i skogen och byggde tält och gjorde varma koppen. Roligaste lektionen. Hahha älskar att va i skogen och bygga saker. Elin , Yassa och Rosina mobbade mig för det hhhaa. :)
Efter skolan så åkte jag, Karro och Filippa till Vällingby. Köpte en chai latte på waynes och en brownie och så satte vi oss i Vby-hus och snacka. Sedan gick vi runt lite i affärer. Efter det så åkte jag hem. När jag väl var hemma så hjälpte jag till att städa och så åt jag middag. Puss
Dagen middag
Det ser ut som att det brinner i tältet. Haha men det är bara solen.
Varma koppen och tjejerorna.
Brownie och greeedde
När vi kokade vatten.
Chhaai latte
Jag i omklädnings rummet när vi provade lite grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0