Rapport till himlen

Hejsan åkte jag hem från mormor och morfar. Kl 4 ringe Elin festisbestis och Jessi Pessi och undrade om jag ville göra något. Ja sa nej hahhaha skoja men då åkte jag till  Jessica och där var Elin också. Hon plattade mitt hår och stuff. Sen gick vi till Ilpostino och åt Pizza. Efter det gick vi hem till Elin och var där en stund. Jag körde lite Wii men det gick inte så bra. Men nu sitter jag och Elín hemma hos mig. Hon ska sova här. Det skulle också Jessica gjort om hon inte skulle till Mallis. :D Nu  tänkte jag lägga in lite bilder.

Försökte göra bilden större men gick ej. P.s detta inlägg skulle publiceras för en och en halv timma sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0