Run forrest run

Hej readers(om jag har några ;D) Idag när jag kom hem gjorde jag mellanmål. Ja tog helt enkelt en risifrutti från kylen så svårt var ju det. sen gjorde jag min franska läxa och efter det gjorde jag mat. Spagetti och köttfärsås det blev super gott.

Iallafall när vi sprang det har ju regnat idag så jag sprang under ett träd och blev typ helt blöt. Ja då såg ju jag ut som om jag var genom svettig så sprang vi förbi en kille som vi sprungit förbi innan Han trodde säkert att jag hade svettas så mycket haha.

Nu måste jag fixa vad jag ska ha på mig imorgon för det är ju skolfotografering och så. Egentligen brukar jag ju cykla men eftersom att det är skolfoto tänker jag inte göra det för jag vill inte att mitt hår ska bli knas(töönt ;D)
Puss Puss

Spagetti ala Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0