Mallorca del 1

Rubriken säger väl nästan allt men tänkte ha 3 delar för annars blir det så mycket bilder. På Mallorca har vi badat i poolen. Världens finaste hotell. Måste säga gud vad kul det är att pruta. Vi var på marknad och en da åkte vi inte till Palma och shoppade. Dagen innan vi åkte så åkte jag och pappa banana boat (En banan som hänger efter en båt)Suuuper kul.

Visste ni att jag har badat i saltvatten för första gången jag som trodde att Östersjön var salt. Jag och Moa gjorde även målinigar av oss. Ni vet när dom gör lite roliga.

På hotellet var jag och Moa med på wipeout tävling. Vårt lag förlora med 5 sekunder. För islutet hade vi en tävling att om man inte träffade fick man 10 sekunder plus på sin tid. Jag har också ätit paella. Allt det jag köpte kommer i ett annat inlägg. Men hade super mysigt på Mallis. :D


Alperna i Frankrike

Det högsta berget ni ser är Mount Blanc.

Min första lunch på hotellet...

...Och såklart första middagen.


Hotellet vi både på.

Första dan skulle vi gå till den långa stranden men det tog en 40 min istället för 5 efter -
som att vi tog fel väg. Haha

Hamen ute vid Piren.

Big icecream



Bajs korv till efterätt... Haha nää det är en choklad kräm.


När jag hoppade Bungy Jump

Hahahaha någon som ser att min mun är som ett o?!

Innan vi skulle äta middag och på mig har jag min nya klännig och armband.

Jag har smakat spansk sushi. Det smakade nästan likadant som vanlig. :D


En slush vi tog på kvällen.



The beach on Mallis



En creep vi tog på kvällen. När vi skulle sätta oss så fanns det några bänkar haha då
satt man mitt i gatan. Så vi satt där en stund. :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0