Boy shut up your starting to piss me off

Hej just nu chillar jag framför datorn ikväll ska jag se revenge och once upon a time. + lite saker på datorn. Men idag i skolan skulle man göra en dans(på gympan alltså)jag var med Yassa och Rosina. Vår dans var jätte bra men när vi skulle visa upp blev det lite fail men det gör inge.
I morgon ska vi träffa Fredrik Reindfeldt med skolan. För vi har Raoul Wallenberg dag i morgon. Juste jag gjorde mat idag till min familj. Det vart faktiskt gott Puss
Maten jag gjorde + ris
Fin flicka
Meee today
Lovisa ritade av mig. Det liknar faktiskt speciellt mitt hår
För någon dag sedan
Nyvaken still...
Jag och Yassa. Hon typ ÄLSKAR den här bilden så den får också va med

Kommentarer
Postat av: yassa

haha!fan va stora o äckliga mina ögon ser ut <3

2012-01-29 @ 15:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0