BILDBOMB

Whhii Kalle har gjort as bra med att hitta bilder. Så nu fattar jag allt. Så bara för att jag är så glad kommer en bildbomd med lite gamla och roliga bilder. Puss min kääära blogg läsare
Den här bilden tyckte jag jätte mycket om ett tag.
Jag kommer ihåg när jag sover över hos Elin och vi tyckte att instagram var såååå bra. Så Elin typ fotade
allt on hade. Hahah massa fruktbilder osv♥
Den här glassen är så god en av mina favoglassar. Älskar den
Pose it
Coola i skolan :)
Fikade med mamma på waynes
Första maträtten på Mallorca
Kommer ihåg när jag var helt in to ringar. Dem här har jag fotat i Gina.
I bilen mot mormor och morfar
Ser ut som att mitt öga är svart men det är brunt med lite grönt i
On the toilet med Yassa och Elin
På landet jag och min syrra tog tusen hopp bilder
Mitt smink bord hemma hos pappa. Nu ser det lite annorlunda ut eftersom att jag fixat lite
Fotoproffs? skojar med er. Men jag tycker den är en fin bild iallafall. Jag eller mamma som tagit tror jag.
I Göteborg på Heaven 23
Happy girl
Hemma hos mormor och morfar
My breeeakfast
Jag och Becca på väg till Vällingby
Hahhaha på draman
Jessipessi
The Green childeen
Filippa och Karro
Kärleks full bild
Baam blixten slog ner och jag kom
På gympan när vi skulle göra ett tält
opsi dupsi lampan trilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0