Before you say that somebody is ugly. Take a look at your self first

Hello bloggen. För en stund sedan pratade jag med Filippa. I morgon ska jag och Filippa gå till Karolina på morgonen. Sedan ska vi se Karolinas nya lägenhet :) Kommer kännas konstigt att gå dit istället nu. Jag kommer gå fel typ 1000 gånger hahahha.
Jag har ju som nyårslöfte att sluta bita på naglarna. Det går bra än så länge. Har ganska långa naglar som jag har målat i nudge färg. Ja imorgon börjar skolan  (men det ska bli kul att träffa alla). Har gjort några tidsinställda inlägg till imorgon. Så mina läsare blir glada puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Lina lippa

aa du o lippa , kan ni komma över på morgonen?;* <3

2012-01-09 @ 21:16:28
URL: http://karolinaofilippas.blogg.se/
Postat av: Elin rindemaren

Söt du är plutte! Saknar diig :* <3

2012-01-10 @ 04:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0