Toffie du vet

Hej på er. Nu tänker jag berätta i detalj vad jag har gjort idag. Jag ställde min kl på halv 7 men vakna 6 självmant. Jag gick upp och dusha och sedan klädde jag på mig. Efter det åt jag frukost macka och välling(vuxen välling/morgonvälling)Sen tagga jag upp till VBY.
När jag hade varit i Vällingby en kvart kom Karro och skrämde mig. Hon köpte lite saker för hon skulle på fest. Men jag testade en super fin tröja tror att jag ska köpa den.
Sen blev jag och Karro sugen på glass då gick vi till mcdonken och skulle köpa glass. Först beställde jag och sen Karro men Karro tog inte Mcflurry som jag utan vanlig glass. Då fråga tjejen i kassan om Karro ville ha toping eller bara vanlig vanilj. Karro sa Toffie(hon trodde ju att tjejen sa så) Då typ harkla tjejen i kassan och sa ähhm toping.
Aha sa  Karro(Då börja jag typ as garva) Men så tog hon vanlig glass iallefall. Men efter att vi gått upp skrattade vi galet.
Så här cool kan man va...
Tröjan jag är kär i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0