Love me now or lose me forever

Nu är jag hemma från skolan. I skolan var väl allt som normalt. Ähhm på vägen hem så sprang Jacob till nästa buss stationen men han gjorde det precis när bussen kom till vår station men han han inte stackarn. Nu väntar jag på att Karin ska logga in på facebook och vi ska byta nummer för vi ska ta samma buss imorgon.

Jag och Elin slog vad om att hon inte trodde att jag skulle lägga in bilderna på bloggen men nu kommer dem bilderna + några andra. Elin om du vill ha bilderna kan du ta dem från facebook eller kan jag ta av högerklicksskydd. Puss

Saknar...

För vädret i måndags

Elin på no:n



Tönt in the house ;D

Samma här

Elin(i min mössa) och Jessica

Jag och Karro är lika långa :D

Avan 


Hahha söt

Och sist men inte minst(jo) Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0