Awesome dag today you know

Heeej ska jag berätta hur min underbara dag har varit okej som ni vill. Först så åt jag och familjen scones till frukost och yogurt. Sen fixade jag mig i ordning. Efter det några timmar efter åt vi lunch våfflor med glass och blåbär/hallon.

Pappa skjutsade upp mig och Moa till Vällingbysimhall. Super kul. Jag och Moa simmade på motions banan och andra banan. Det var super länge sen jag simmade så. Haha vi tog en leksak som var jättesvår att komma upp på så vi typ kämpade om att komma upp på den och sen  hålla balasen för att inte ramla superkul hihi.

Efter vi hade simmat och bytt om gick vi upp till Pallas och fikade jag tog en varmchoklad med grädde och så delade vi på en kärleksmums. Sen gick jag och Moa och kikade i hm och gina. Tiden gick så snabbt så vi hann knappt med :D Jag handlade lite grejer(kommer i ett annat inlägg). Vi tog 118 hem och gick av vid svandammen för vi skulle ta 117 sista biten. Men då hade den gått för 2 minuter sedan så då gick vi från Svandammen hem. För nästa buss skulle inte komma förens om 10 min. Det var skönt att gå verkligen. Sen(mycket sen ;) åt vi middag lasange. Nu ska jag mysa med familj hörs imorron. Puss

Mumma

Kärleksmumsen som jag och Moa delade på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0