Jag åkte frittfall för första gången :D

Hejsan, I dag har jag varit på Grönan med Jessica ,Filippa, Asma, Kakan(Födelsedagsbarnet), Yassa, Elli, Karolina, Saman, Rania, Cindy, Avan, Daniel, Tugba, Nazlim, Nicole, Sandra, Sanna, och så träffade jag min kusin där. Plus min granne <3 . :D Och sen träffade jag Moa på tunnelbanan. :)

Tog nästan inga bilder på grönan. Men jag lägger ut en bild på vad jag hade på mig istället.
Men nu smaskar jag på glass :D

Dagens sköna outfit.Det är en jumpsuit :D Jag är proffs på att ta
suddiga bilder ;) + så hade jag min finfina Yankes Keps.

Kommentarer
Postat av: Tovis :D

Nu är det frågestund på bloggen :D! Passa på att fråga ;D

2011-05-21 @ 22:59:56
URL: http://photoismymotto.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej snygging, vad fin du är i din jumpsuit! Hur var Fritt Fall? Läskigt eller hur?

Ska bli jättemysigt att få se dej imorgon. Längtar!

Puss & Kramar

2011-05-22 @ 13:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0