Men tjejer.... :D

Nu ska jag berätta för er vad jag gjort idag och igår. Igår var jag med Filippa vi hade vatten krig och sen bestämde  vi oss att vi skulle sova över eftersom att vi hade sovmorgon dagen efter. På morgonen äter Karro frukost med oss. Sen idag har det varit ganska skönt i skolan. Vi kollade på film nästan alla lektionerna eftersom att vi redan gjort allt man ska göra.
Men efter skolan var jag med Jessi Pessi, Filippa, Karro och Elin. Vi åt mellis → Billyspanpizza <33 Sen hade vi vatten krig jag tror att jag aldrig skrikit så mycket haha. Efter det bastade vi i Filippas bastu. Nu kom jag på en sak som var jätte kul, igår mötte jag och Filippa upp Karro och vi gungade på en kinagunga och Karro gungade så högt att jag började skrika. Det var så läskigt!!!! Men jag har haft en jätte kul dag både idag och igår eller hur tjejer. Jessica säger att jag säger Tjejer jätte mycket(fast det gör jag ju)Haha P.s jag tog exakt noll bilder idag.
Det är ju typ rekord ;D


Kommentarer
Postat av: jessiiiipessiiii

HAHAHAHA '' asså tjejer....''

2011-05-27 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0