Wake up make up

Håller på att ladda över bilder. Men det tar lite tid för jag har 500 bilder + massor av videos. Men nu lägger jag ut lite bilder i väntan på det andra bilderna :D

Jag lovar att min blogg inte ska bli en mat blogg. Det här åt jag
härom veckan tror jag??

- Nämen tack så mycket ;)

Jag höll i pricken och hans naglar var så himla vassa så att det blev ett
litet märke i min hud. Fast det gick bort efter ett tag.

Karro och Filippa :D

Vi hakar på...

Elin på tunnelbanan på väg till Skansen. Haha han killen bakom
checkar in Elin ;)

Fina tjejer på skolavslutningen

Jag i Jessicas lös hår. Man ser inte så bra eftersom att det är blixt.

Lilla Tugba <3

Kramis Kramiz

Va ju med Filippa och Karro efterskolavslutningen och detta åt vi.
Vi tog massa studsmatte bilder men orkar inte lägga upp dem.

Lägger upp mera bilder sen... för då har jag något att skriva om :D


Kommentarer
Postat av: Filippa

Det heter inte naglar, det heter klor! :S -.-

2011-06-14 @ 12:38:31
URL: http://filippaedins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan säga naglar också :) puss på dig michi löv you no mather what!<3

2011-06-14 @ 15:58:21
Postat av: Karri michi<3

MAn kan faktiskt säga naglar :) tycker jag liskom men alla tyckker olika:S och michi tycker att man säger naglar loove you michi pichi!<3

2011-06-14 @ 16:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0