Love me now or lose me forever

Hej för en stund körde Beccas mamma hem mig. Jag har ju sovit över hos Rebecca. Vi har kollat på Pirates of caribean (den nya) Och tagit massor av foton eller inte massor men ganska mycket. I dag har vi hoppat studsmatta med hennes brorsa och hans kompis. Vi har super kul :D <333 Men nu håller jag på att rensa bilder. Juste igår när jag och Rebecca skulle till henne såg vi en kille med en kjol. :D Men imorgon åker jag mamma och brorsan till Morfar och Mormor. Jag tog ju vaccin sprutan i fredags det gjorde så himla ont. Han som tog den sa att det var för att jag rörde mig. Så kanske det var. Men farmor var jätte snäll. Hon ville att jag skulle ta den så att man inte skulle få någon sjukdom. För gullig :D Bilder kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Vad händer?

Måste tänka på annat så just wondering! :)

2011-07-16 @ 22:45:04
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0