Just gonna save the world tonight!


Bachtiiar :) om Folk som ljuger är rädd för sanningen:
Vad heter den låten? (:
- Det är ingen låt, bara citat :D

Bachtiiar :) om Bättre sent än aldrig:
Hahahaha vilka bilder! :D Jättefin blogg förresten! (:
- Tack <3

Kaka om Du är perfect:
Men usch vad ful jag va... men du är söt som alltid, sötsak! <33
-
Nää , du är sötast <33

Cansu om Some dresses:
Hur mycket kostar den vita klänningen
Och den med prickar
-
Jag vet inte riktigt men säkert 200 kr :D

Riham om Du är perfect:
ÄLSKAR VERKLIGEN DIN BLOGG!
Den är bra på alla sätt och du
kan verkligen blogga,har du några tips till
oss "okunniga bloggare" hur man bloggar bra så allt blir intressant,för jag älskar din blogg.
ha det bäst! <33
- Oj tack så mycket!!! Jag brukar tänka så här blogga om det du vill läsa om. Det blir mitt tips :D

Becca kinafluff  om Vi börjar om från början igen...:
Jag vill ha en blogg svars inbjudan :)
Btw jag älskar din blogg :D
- Jag har lovat min syrra och då har jag två kvar och Filippa och Elin och Jessica skulle få de andra två. Men fråga dem. <3 Tack :D

Anonym om Jag fattar inte....... Varför??:
Vadå?
- Ähh det var inget , men om du vill veta skriv ditt namn.



Kommentarer
Postat av: Bachtiiar :)

Jag menade låten längst ner i inlägget ;)

2011-05-18 @ 19:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0