Lilla tjejmilen

Heeej bloggen idag har jag sprungit Lilla tjejmilen det gick bra tyckte jag. Jag sprang i exakt samma tak hela tiden :D Det är super skönt när man väl har kommit i mål. Efter det åkte vi till max och åt där. När vi kom hem så var städerskan hemma så då var vi ute lite men efter at hon gått så gick jag upp och duscha och nu sitter jag här.

Igår efter vi ätit middag(våfflor)så gick jag till Coop och handlade lite snacks. Sen kollade jag och Linda på en film "Grabben i graven brevid" Super bra efter det gick jag och la mig efter som att det var  loop dagen därpå. 

Det här inlägget skulle ha publicerats för en halvtimma sedan men jag kunde inte ladda över bilder till facebook därför men here it is . 

Min medalj

...Och i går när jag var på väg till Coop

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är stolt över dig mitt hjärta <3 Puss

2011-09-03 @ 20:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0