Min dag

Heeeejj kom för en stund sedan från dansen var as kul tog ut allt jag hade var super taggad innan. Efter det så hämtade Kalle mig :D Btw har jag bytt plast på iphone först satt vi på en , den fick man med till mitt skal men den var inte bra! Så då köpte Karli en bra till mig och satte på den, så nu kan jag inte sluta pilla med iphonen.
Idag fick jag paaannikk. Jag har ju alltid med mig min mobil till lektionen för jag vill inte att den ska ligga i skåpet och idag så hitta jag den inte , jag kollade igen alla lämpliga ställen ,gick runt och fråga alla. Men sen sprang jag in till klassrummet för att kolla igen och då kände jag den(jag hade en sån där tröja med magficka)Det kändes som att hela mitt hjärta bara phuuu.
Hahaha Elin rita mig och jag henne. Fråga mig inte varför jag har super biga läppar
men annars gulligt ;) Btw har ni sett min mini kropp hihihaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0