Frågor



Vad gillar du mest att blogga om? Vad är det bästa med julen, Om du skulle få vad du ville vad skulle du vilja ha?

- Det jag gillar mest att blogg om är väl bilder och skrivit vad jag gjort. Det bästa med julen är att vara med familjen och presenter(älskar att ge presenter) Jag skulle nog vilja att... har typ allt jag vill ha men typ fred på jorden. Att alla min nära mår bra och så.

 

Om du skulle välja en sport men du fick inte välja dans vilken skulle du då välja?

- Då skulle jag nog välja... fotboll hahah weirdo men fotbolls kläder är fina :)

 

Eftersom du kommenterade ett spelinlägg så tänkte jag fråga om du har något last när det gäller spel? Om du t.ex har ett spel som du inte kan låta bli att spela? :)

- Det måste vara tempel run annars har jag inte varit en tjej som gillar att spela. (förutom att jag hatar att förlora)

 

Varför gillar just du att blogga ? Hur länge har du bloggat ? Har du några andra bloggar ? :)

- Jag älskar att skriva och ta bilder antar väl att det är därför jag gillar att blogga. Jag har bloggat i 2 år snart 3 men på den här bloggen snart 2. Fast jag har tagit bort lite gamla arkiv. Nej jag har bara en blogg.

 

Har du varit utomlands förut?

- Jepp det har jag.

 

Hur många unika läsare har du per dag? :)

- Det bror på dag för dag men på senaste tiden 40-60.

 

Vad fick dig att börja blogga? Har du haft andra bloggar tidigare? Vad tycker du om att göra på fritiden? Har du några husdjur, isf vad för något? Fin blogg!

- Jag och Filippa satt hemma hos henne och så visade hon mig sin blogg och då skapade vi en till mig. Jag har haft tre bloggar innan den här bloggen. Dem hette Missmillimillimilli , blondsahara och den tredje kommer jag inte ihåg vad den hette. Vet inte var jag fick namen ifrån ;). Jag har två kaniner och en katt. Tack

 

Vilka bloggar följer du ? (:

- Raaniias.blogg.se ttugbaersoy.blogg.se karolinaofilippas.blogg.se kakanns.blogg.se rossiii.blogg.se och alla de stora som Kenza ja ni vet.

 

Hvilke blogger leser du vær dag? Hva liker du best å spise?

- Kolla ovanför. Hehe förstår inte vad andra frågan är :)

 

Hur lång är du? Favoritfilm? Kram! :)

- Jag är 155 tror jag. Favo film är nog twilight filmerna.

 

Vad tycker du är otäckt?;)

- Att åka frittfall är sjukt höjdrädd. Fråga Elin ;)

 

Godis, Chips elr Ostbågar??

- Tror nog godis.

 

Vad är din favorit outfit? Pinsamaste grejen som har hänt dig?

- Min favo outftis är väl när man har jeans spets tröja eller stickad och så bombar man med smycken och fina detaljer. Oj pinsammste grejen som hänt...kommer inte på något.

 

Varför e du bara bääst mich ;) <3

- Ja vad ska man säga jag vet ;) nej stort skämt.

 

Favorit affär? Maxsumma du får handla kläder på under en månad? Kraaaamiiiiisar :) <33

- Favo affär är hm har både basic och annorlunda like it liksom. Har väl ingen maxsumma direkt men när dem är slut så är dem slut hahah typ så. Men jag får inte bara köpa upp på as onödiga saker.<33

 

P.s skrev ju att alla som kommenterade skulle få en länk. skriver i länken under check it out. Den kommer va där i en vecka sedan tas dem bort.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0