I am sexy and i know it ;)

Från festen igår. Idag ska jag nog slappa. Ska sätta på mig kläder sitter fortfarande i mjukisbyxor hehe. Det var super kul igår iallefall. Idag känns det som söndag men det är ju lördag. Så då har jag en dag extra kan man väl säga hhaha. Innan festen igår mötte jag upp Yassa i vby. Vi gick runt och kollade lite. Satt och pratade på donken om massa grejer och så. Sen sa vi hejdå då gick jag till mamma och hennes kompis som satt och fika. Mamma och jag gick runt lite till sedan gick vi hem :D

Kommentarer
Postat av: Fanny

nej, ingen kommenterar nåt dåligt, jag ÄLSKAR att få kommentarer och mejl och så! :D men jag vill inte blogga för mig själv bara :/ har t.ex inte fått nått bidrag till tävlingen :( men jag och min kusin har bombat panfu och moviestarplanet med länkar, så nu får vi se hur jag ska göra

2011-11-05 @ 13:20:59
URL: http://skimmeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0