Mallis in a few day Yeah jjjjiihhaaa

Hej just nu sitter jag ute hos kaninerna. I dag har jag varit på Sigtuna med familjen och det var jättemysigt. För en stund sedan åt jag middag pasta carbonara. Super gott.  I går var jag och Moa på bio sista delen av Harry Potter. Den var super bra mycket bättre en alla andra filmer. Bättre en boken också. 5 av 5 lätt :D Juste jag och Moa tog vårt första dop i poolen idag. Och jag hoppade i först såklart haha. På sigtuna spelade vi minigolf och jag fick den hederliga platsen 3a. Jag är bra på det men det är bara att Linda och Moa är jättebra. <3 Har ni smakat polkagris smak på glass kulglass det är så himla gott. Testa det om det finns nästa gång så gott. Puss Puss

Hahahhahhahahahaha min peace period

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0