I let my feelings out

Alla har säkert hört om det som hänt i Norge men jag vill bara skriva vad jag tycker och känner. Det är så himla hemsk att en människa kan göra så. Vad hade han egentligen för anledning och rätt till det!? Aahh jag blir så himla arg. Bara för att man inte känner som andra kan man inte bara göra vad man vill och känner för. Tänk alla deras familjer som sitter och gråter och sörjer tills dagens slut. Tänk er själva det är ju bara sorgligt det som hänt. Men tänk om det hänt ens egen familj. Man skulle ju knappt kunna leva längre. Ville bara lufta vad jag känner. Det är bara så himla hemskt. Jag sörjer...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hjärtat,



ja men usch, visst är det för hemskt det som hänt i Norge. Vilken tur vi har som har varandra!!

Jag längtar tills du kommer hem imorgon. Ska bli underbart att få se dej några dagar innan du rymmer iväg till Alcudia med syster och pappa. Skynda dej hem älskling!

Alla hälsar puss å kram till dej såklart.



Puss puss

2011-07-24 @ 13:11:44
Postat av: Anonym

Bästa bloggen ever<3

2011-07-24 @ 14:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0