I am in love

Hej just nu sitter jag på Alex landställe. Alex är Kalles kompiis. Bloggar från ipaden. Det finns två super söta barn här som jag typ är in love with sååå sööttta. För alla som läser detta har jag åkt tub och det menas en ring efter en båt super kul. Först var jag jätte rädd att ramla av men det gjorde jag inte. Det var jätte kul. Sen åkte vi till en insjö där det var super varmt typ 25 grader. Men om en stund ska vi ta ett kvälls dop. Vi åt middag vid 9 för vi satt och basta länge och bada. Annars har jag lekt jätte mycket med barnen. Efter som att jag bloggar från ipaden kan jag inte lägga in bilder men jag lägger in dem senare. Jag har det mysigt hoppas att ni har det lika bra. Lovely people here. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0