Typiskt Moa och mig

Hej just nu sitter jag med min syrra vid datorn. Jag har precis städat mitt rum och sen ska vi göra en design till henne. Men iallafall jag och Moa hade fått några böcker av Pappa. Och vi började läsa på baksidan. Jag höll i en pocket bok som jag vill läsa först. Men då ville Moa läsa den. Först sa jag nej för jag trodde att hon skulle ta den. Men hon fick iallfall läsa sen. Men då gav hon inte tillbaka den. Hon satte sig på den. Då sa jag Moa om jag inte får den om 10 sekunder kommer jag hoppa på dig. Jag räknade men hon gav den inte. Så jag hoppade på henne och försökte ta boken. Vi brottades. Sen ramlade jag ner från sängen. Duns sa det. Då börja vi skratta. Men jag fick iallafall boken.

Jag kände att att behövde lägga in detta hihi. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0