Svarar på några få kommentarer

Karolina!<3 om Vad vill ni vet om mig?:
Berätta om din stil, visa outfits för jag LÖÖÖV din stil! faktiskt<33
- Tack så mycke<3 ,oj min stil?? Mycket smycken, koftor, jeans/tights,
halsdukar/sjalar, min svarta nitväska(alltså små väskor),linnen/T-shirts.


Malin <3 om Vad vill ni vet om mig?:
Heej! :D
Har du några syskon? Och vad heter dem isåfall?
Din blogg är så grymt söt och jätte bra! :D <33
- Hehe tack säger detsamma <3. Jag har 5 syskon.
De heter Alice,Alexander, Moa, Norton och Liam.

Cansu om Vad vill ni vet om mig?:
Skulle du kunna tipsa om någon slags bra puder?
- Oj jag använder inte puder, så jag vet faktiskt inte. <3

Cansu om Vad vill ni vet om mig?:
Vad fick du i En provet <33
- Jag fick 26/28 <33

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Hahah okej ;) Jag kollar facebook och lyssnar på musik! :) Är allt bra med dig? :)



KRAM

2011-04-14 @ 07:13:22
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Ska du göra något roligt i helgen då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-14 @ 15:06:47
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0